Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Βάνα Μπάρμπα: Η μοναξιά στη ζωή της: «Εύχομαι να βρω κάποιον»


Μιλώντας στη «Real Life» της εφημερίδας «Real News», η Βάνα Μπάρμπα αποκάλυψε -μεταξύ άλλων- τι ψάχνει πλέον στην προσωπική της ζωή.

«Είναι ευχή μου. Ειδικά αυτό τον χρόνο που θα έρθει, πέρα από την ασφάλεια και την υγεία, εύχομαι για τον εαυτό μου να βρεθεί και ένας άντρας που θα τον συντροφεύω και θα με συντροφεύει. Το’ χω ανάγκη πλέον» τόνισε η γνωστή ηθοποιός, ενώ σε άλλο σημείο ανέφερε: «Έχω γνωρίσει πολύ σπουδαίους άντρες στη ζωή μου, εξαιρετικές προσωπικότητες, που όμως ήρθαν νωρίς στη ζωή μου και δεν μπόρεσα να το εκτιμήσω. Στο μεγάλωμά μου βιώνω μοναξιά».

Επίσης, η ίδια παραδέχτηκε πως φοβάται τις πλαστικές επεμβάσεις και το πέρασμα του χρόνου: «Φοβάμαι να μη γίνω σαν μούμια. Είναι τραγικό, χάνεις τη γοητεία σου, χάνεις τα πάντα. Προσπαθώ να κάνω τον χρόνο εραστή».

Ακόμα, η Βάνα Μπάρμπα ξεκαθάρισε γιατί δεν έχει πει το μεγάλο «ναι» μέχρι σήμερα σε μία πρόταση γάμου: «Δεν μπορούσα να ξεπουλήσω τη ζωή μου και τα όνειρά μου για έναν καλό γάμο. Δεν με ενδιέφερε ποτέ ένας καλός... σταχτοπούτος στη ζωή μου. Το όνειρό μου ήταν να είμαι ελεύθερη, αξιοπρεπής, χορτάτη. [...] Δεν είχα την ωριμότητα τότε να το δεχτώ – είχα την έπαρση της ομορφιάς. Δεν είχα τη δύναμη της γνώσης να σέβομαι».


Πηγή : yupiii.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *