Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Άννα Βίσση : Ο Νταλάρας και τα πράγματα για τα οποία μετάνιωσε


Μια αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε στο κυπριακό περιοδικό Omikron και τον Σταύρο Χριστοδούλου η Άννα Βίσση.

Για την οικογένειά της και τους γονείς της:
«Μεγάλωσα σε μία μητριαρχική οικογένεια, αλλά με την ανοχή του πατριάρχη. Διότι, ο μπαμπάς μου ήταν πολύ δυναμικός άνθρωπος, πολύ άντρας, αλλά καθόλου βίαιος. Ήτανε γλυκύτατος μπαμπάς, αλλά άφηνε τη μάνα μου να είναι αυτό που είναι, γιατί της άρεσε και γιατί εκείνος τη θαύμαζε».

Για τις επαγγελματικές στιγμές που δεν θα ήθελε να επαναλάβει:
«Δεν μπορώ να παίζω κάποιο ρόλο πάνω στη σκηνή. Για να καταλάβεις, στο "Fabulous Show", η εισαγωγή που έβγαινα δεν μου άρεσε. Δεν ήμουνα εγώ. Είναι από αυτά που απορώ γιατί τα έκανα. Ίσως για να μην τα ξανακάνω... (...) Στη Eurovision δεν πέρασα καλά. Ούτε και σε δυο - τρεις συνεργασίες που έχω κάνει με κάποιους ανθρώπους που μπορεί να είναι καταπληκτικοί σε αυτό που κάνουν, αλλά δεν ταιριάξανε στις μουσικές μου αναζητήσεις. (…) Δεν είμαι ούτε χαζή, ούτε μου αρέσουν οι “αυλές”. Τώρα απορώ πώς επέτρεψα να συμβεί κάτι τέτοιο, γιατί το πλήρωσα. Και με κόστος ότι κάποιες φορές βγήκε προς τα έξω μια εικόνα δική μου, που δεν αντιστοιχούσε στην πραγματικότητα». ».

Για την ηλικία της και τα χρόνια που περνούν:
«Είμαι όσο χρονών είμαι και βγαίνω και το λέω. Δεν το φοβάμαι. Μου λένε όλοι “επειδή δείχνεις έτσι”. Ε, και; Πώς δείχνω δηλαδή; Και ρυτίδες έχω, και το δέρμα μου δεν είναι σφριγηλό και έχω αρχίσει να συμφιλιώνομαι με όλο αυτό. Γι' αυτό και δεν με βλέπετε με τις απίστευτες πλαστικές. Ευτυχώς δεν έχω φρικάρει με αυτά τα πράγματα. Καμιά φορά με βλέπουν οι φίλοι μου και μου λένε “από κάτω τα μάτια σου είναι κάπως κουρασμένα”. “Ε, και τι έγινε;”, λέω εγώ. Με βρίσκω γοητευτική κι έτσι δηλαδή. Εμένα μ' αρέσουν οι γυναίκες που είναι ήρεμες με τον εαυτό τους και που μεγαλώνουν όμορφα. (...) Ξέρω πολύ καλά ότι η φωνή μου δεν έχει τη φρεσκάδα που είχε όταν ήμουν είκοσι χρονών. Τα τραγούδια που έλεγα το ’80, τα λέω ένα τόνο κάτω. Άμα βάλω δύο και τρεις τόνους κάτω, τότε θα αρχίσω να ανησυχώ».

Για τον Γιώργο Νταλάρα και τις επιθέσεις που δέχθηκε πρόσφατα κατά τη διάρκεια των συναυλιών του:
«Τον γνώρισα σε πολύ νεαρή ηλικία και εδώ και πάρα πολλά χρόνια επέλεξα να είναι ένα κλειστό κεφάλαιο για μένα. Δεν μπορώ να αποστασιοποιηθώ και να σου απαντήσω αντικειμενικά γι' αυτό που έγινε».

Εισέπραξε σεβασμό από τους ανθρώπους του χώρου της;
«Ναι, αλλά εισέπραξα και πάρα πολλή εχθρότητα. Την αντιλαμβάνομαι και δεν την πολεμάω. Τι να πολεμήσω άλλωστε; Είναι χάσιμο χρόνου. Πρέπει να προχωράς μόνο».

Για τον έρωτα στη ζωή της:
«Στον έρωτα έχω φάει χαστούκια αλλά έχω δώσει κιόλας. Αυτό έγινε γιατί πρόταξα τα μάγουλα μού πολύ εύκολα. Μπορεί πάλι να έφταιγε ότι δεν τον έπαιρνα και πολύ σοβαρά τον έρωτα. Δεν με απασχολούσε και πολύ ή δεν ήταν και τόσο σπουδαίο κομμάτι της ζωής μου, φοβάμαι να ομολογήσω τελικά...».


Πηγή : yupi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *