Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Αλεξάνδρα Παλαιολόγου : Οι αναμνήσεις από τον Νίκο Σεργιανόπουλο


Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου μιλάει στο «Down Town» Κύπρου για το γάμο της, το ενδεχόμενο ενός παιδιού, τη σχέση και τις αναμνήσεις που έχει από το Νίκο Σεργιανόπουλο, τις πλαστικές επεμβάσεις, αλλά και τον κουμπάρο της, Γιώργο Μαζωνάκη.

Μετά από 20 χρόνια στο χώρο της υποκριτικής, η Αλεξάνδρα θεωρεί ότι υπήρξε ένα σήριαλ το οποίο τη στιγμάτισε: «Όταν έφυγα από τη “Λάμψη”, στην οποία έπαιζα για τέσσερα ολόκληρα χρόνια και πήγα στους “Δύο ξένους”, ήταν πολύ κομβικό αυτό το σημείο. Το να πρωταγωνιστείς σε μία καθημερινή σειρά και μάλιστα για τέσσερα χρόνια, μπορεί να σου κάνει κακό. Μπορεί να σε “κάψει”! Γι αυτό θεωρώ ότι οι “Δύο ξένοι” ήταν ένα πολύ μεγάλο δώρο για μένα» λέει η ίδια.

Τι θυμάται όμως η ίδια από την περίοδο των «Δύο ξένων», αλλά και το Νίκο Σεργιανόπουλο; «Τι μου θυμίζεις τώρα! Θυμάμαι το Νίκο να είναι ο τυπικότερος απ' όλους μας. Πάντα πρώτος ερχόταν στο γύρισμα, πάντα διαβασμένος κι έτοιμος! Δεν ήταν εξωστρεφής άνθρωπος, δεν έκανε πολλά αστεία στη δουλειά, αλλά ήταν απίστευτος επαγγελματίας. Τρομερός στη δουλειά του και ασύλληπτα ταλαντούχος. Πολύ στενοχωρήθηκα με το τέλος που είχε…Είχα σοκαριστεί, είχα στενοχωρηθεί... Δεν ξέρω πώς να στο περιγράψω. Κοίτα, δεν ήμασταν ποτέ στενοί φίλοι, όμως, ακόμη και μετά το τέλος της σειράς, βγαίναμε που και που σε καμιά ταβερνούλα και τα λέγαμε. Κάναμε λίγη παρέα. Λυπήθηκα πολύ. Ήταν τρομερό αυτό που συνέβη και, αν κι έχουν περάσει τόσα χρόνια πια, με πληγώνει όταν το σκέφτομαι»

Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου δεν διστάζει να αποκαλύψει στη συνέχεια της συνέντευξης το μεγαλύτερό της ελάττωμα. «Είμαι πολύ παρορμητική! Πάρα πολύ. Επίσης, άλλο ένα μου μεγάλο ελάττωμα είναι ότι είμαι απίστευτα καλοπροαίρετη. Δηλαδή, αν κάποιος μου κάνει κάτι, θα θεωρήσω ότι, σίγουρα, δεν είχε κανένα δόλο και το έκανε κατά λάθος». Συγχωρεί όμως εύκολα; «Πάρα πολύ εύκολα! Όμως, τώρα πια, θυμάμαι, δεν ξεχνάω. Αν μου κάνει ένας φίλος μου κάτι πολύ άσχημο, θα τον συγχωρήσω -ποια είμαι εγώ που δεν θα το κάνω;-, αλλά, σίγουρα, δεν θα έχουμε τη σχέση που είχαμε πριν».

Ακόμη, η Αλεξάνδρα εξηγεί το λόγο που παντρεύτηκε. «Το έκανα γιατί είμαι πολύ ερωτευμένη με τον άνθρωπό μου και ήθελα να το κάνω. Ξέρω ότι ο γάμος είναι μία τυπική διαδικασία, αλλά ήθελα να το δω λίγο πιο ρομαντικά! Το πήρα απ' αυτή την πλευρά και το έζησα με την ψυχή μου! Άλλωστε, η ουσία είναι να βρεις τον άνθρωπό σου», παραδέχεται και ομολογεί ότι θα ήθελε να μεγαλώσει την οικογένεια της «Θα ήθελα να κάνω πολύ ένα παιδί. Πάρα πολύ!».

Τέλος, μιλάει ανοιχτά για τις πλαστικές επεμβάσεις. Έχει κάνει ποτέ; «Όχι, ποτέ! Γιατί θα έπρεπε; Προσπαθείς να μου πεις κάτι; (γελάει). Κοίτα, αν ήθελα να κάνω, θα έκανα! Αλλά και δεν θέλω και, νομίζω, ότι ποτέ δεν θα το τολμήσω. Δεν είναι ότι φοβάμαι τις πλαστικές, αλλά δεν θέλω να επέμβω στη φύση. Δεν με χαλάει το να δω μία ρυτίδα, δεν πέφτω ψυχολογικά, ούτε παθαίνω φρίκη. Γενικά, δεν έχω τη λεγόμενη “γυναικεία ματαιοδοξία”».


Πηγή : yupiii.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *