Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Λίνα Σακκά - Μάρκος Καραμάνης : Βάφτισαν τον γιο τους


Τον οκτώ μηνών γιο της βάφτισε πριν λίγες μέρες η Λίνα Σακκά. Εκείνη και ο σύντροφός της, Μάρκος Καραμάνης, προτίμησαν το μυστήριο να γίνει σε κλειστό κύκλο, παρουσία λίγων φίλων και συγγενών.

Η βάφτιση έγινε, όπως αναφέρει το περιοδικό Hello, στην Ιερά Μονή Πεντέλης, με νονές τις δυο ξαδέρφες της γνωστής ηθοποιού, Ειρήνη και Σταυρούλα Σακκά.

«Δεν έχω ξανανιώσει στη ζωή μου αυτό που ένιωσα. Είναι σαν να ξαναγεννήθηκε ένα κομμάτι του εαυτού μου μαζί με το παιδί. Έχω λιώσει, είμαι πολύ χαρούμενη και πολύ ευτυχισμένη» είχε δηλώσει τον περασμένο Γενάρη, λίγες μέρες μετά τη γέννηση του γιου της, η Λίνα Σακκά.


Πηγή : yupiii.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *