Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Κατερίνα Λέχου : Η προσωπική ζωή και οι πλαστικές επεμβάσεις


Η Κατερίνα Λέχου με αφορμή την παράσταση ''Χάρτινα Λουλούδια'' στην οποία πρωταγωνιστεί φέτος, μίλησε στο TV Έθνος για το θέατρο, αλλά και για την ίδια.

Όταν ρωτήθηκε αν την απασχολεί το εμπορικό κομμάτι της παράσασης στην οποία πρωταγωνιστεί, αν δηλαδή το έργο θα έχει απήχηση στον κόσμο, η Κατερίνα Λέχου σχολίασε: ''Πληρωνόμαστε με ποσοστό –και εγώ και ο Αρης Σερβετάλης–, επομένως μας ενδιαφέρει πολύ τι θα γίνει στο ταμείο. Για λόγους επιβίωσης αλλά και επειδή αν δεν αρέσει αυτό που κάνουμε είναι κρίμα. Είναι σαν να ακυρώνεσαι με έναν τρόπο''.

Όσον αφορά ευκαιρίες που έχουν παρουσιαστεί μέχρι τώρα στην καριέρα της και το αν μετάνιωσε για κάποιες στις οποίες ανταποκρίθηκε θετικά είτε αρνητικά: ''Το καλό με τα ναι που έχω πει είναι ότι δεν έχω μετανιώσει για κανένα. Και για τα αποτυχημένα ναι, γιατί δεν έχω κάνει μόνο επιτυχίες, έχω κάνει και αποτυχίες. Αλλά δεν μετάνιωσα γιατί ήξερα ακριβώς γιατί έλεγα ναι. Για τα όχι δεν έχω μετανιώσει'' ανέφερε.

Όσο για την προσωπική της ζωή και αν  την εκνευρίζει το γεγονός πως ρωτάται συνεχώς γιατί δεν έχει κάνει οικογένεια μέχρι τώρα, η Κατερίνα Λέχου απάντησε: ''Δεν είναι εκνευριστικό, είναι κουτό! Είναι μια ερώτηση που δεν δύναμαι να απαντήσω. Μπορώ να απαντήσω μόνο με βάση τα πεπραγμένα. Οτι για να μην έχω κάνει οικογένεια σημαίνει ότι δεν έτυχε, ότι φοβάμαι, ότι πέρασε ο καιρός. Κάτι τέτοιο. Αυτός που θέλει να κάνει οικογένεια, κάνει. Aυτός που δεν κάνει, μάλλον δεν ήθελε'.

Τέλος, σχετικά με το ενδεχόμενο μιας πλαστικής επέμβασης, δήλωσε: ''Οταν βλέπεις ένα καλό αποτέλεσμα, το ζηλεύεις κι όταν βλέπεις ένα κακό, σκέφτεσαι να μην την πατήσεις. Οι πλαστικές επεμβάσεις έχουν μεγάλο ποσοστό αποτυχίας (...).Και ξέρω πολύ καλά ότι μια επέμβαση αντικατοπτρίζει και τη σχέση μας με τον θάνατο.Οταν προσπαθείς να μη δείχνεις γέρος, είναι σαν να το διώχνεις μακριά σου. Εγώ ξέρω ότι θα πεθάνω. Προσπαθώ να το πιστέψω, ότι δε μπορώ να το αποφύγω. Δεν μπορώ να το καθυστερήσω με την πλαστική επέμβαση. Ετσι, όλα αυτά είναι στο μυαλό μου ένα κουβάρι, δεν θα πήγαινα ελαφρά τη καρδία να το κάνω. Θα το σκεφτόμουν πάρα πολύ. Δεν το αποκλείω όμως κιόλας''.


Πηγή : yupiii.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *