Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Θανάσης Ευθυμιάδης Τα ειρωνικά σχόλια για το Mega


Ο Θανάσης Ευθυμιάδης βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη τη Δευτέρα. Η συζήτησή του με την παρουσιάστρια του Alpha ξεκίνησε από την παράσταση στην οποία πρωταγωνιστεί ο ηθοποιός, «Άντρες Έτοιμοι για Όλα», και συνεχίστηκε με τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα.

Τότε, ο ηθοποιός αναφέρθηκε στο δικό του οικονομικό πρόβλημα και στα χρήματα που ποτέ δεν έχει πληρωθεί από το Mega για ένα σήριαλ στο οποίο πρωταγωνίστησεε. «Δεν μπορεί ολόκληρο Mega να σου λέει "δεν έχω λεφτά". Ούτε εγώ έχω να πληρώσω τις υποχρεώσεις μου στο κράτος. Όταν με πάρουν θα τους πω "πάρτε τηλέφωνο το λογιστήριο του Mega;"» ανέφερε ο ηθοποιός, ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε: «Tώρα ξεκίνησαν να δίνουν λεφτά στη γυναίκα μου για το “Με λένε Βαγγέλη”. Eλπίζω να συνεχίσουν. Εμένα για τις “Κούκλες” τίποτα ακόμη. Αφού καμιά φορά σκέφτομαι να κάνουμε έναν έρανο να μαζέψουμε λεφτά για τους καημένους, αυτούς τους καημένους στο Mega. Ας καταλάβει κι εμένα το κράτος όπως εγώ το Mega, το στούντιο ΑΤΑ συγκεκριμένα».


Πηγή : yupiii.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *