Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Χρήστος Χολίδης: «Έχω μέσα μου ένα λιοντάρι που το θέλω να κοιμάται»


Ο Χρήστος Χολίδης μίλησε στο ένθετο People της εφημερίδας Πρώτο Θέμα για τη σχέση του με τη Δούκισσα Νομικού και τις εντάσεις που, όπως εξήγησε, δεν του αρέσουν και προσπαθεί να αποφεύγει.

Διάβασε παρακάτω τα σχετικά αποσπάσματα της συνέντευξης:

Το γεγονός πως τόσο εσύ όσο και η Δούκισσα κάνετε μια δουλειά που έχει να κάνει με πολύ κόσμο, σας δημιουργεί ένας είδος ανασφάλειας, μια ζήλια στην μεταξύ σας σχέση;
Η ζήλια υπάρχει μέσα στον άνθρωπο και δεν υπάρχει θεραπεία για να την αποβάλεις. Από εκεί και πέρα υπάρχει και κάτι άλλο που λέγεται τιμή, λόγος, και εμπιστοσύνη. Προσωπικά, δίνω στον άλλο την ευκαιρία να κινηθεί όπως θέλει, να κάνει την δουλειά του κι από εκεί μέσα βλέπω και κρίνω.

Για ποιον λόγο η Δούκισσα μπορεί να σε κάνει να βγεις έξω από τα ρούχα σου;
Στην σχέση μας δεν υπάρχουν εντάσεις, γιατί δεν θέλω να τις έχω στη ζωή μου, αλλά ούτε και υστερίες. Δεν τις μπορώ. Έχω μέσα μου ένα λιοντάρι που το θέλω να κοιμάται. Η Δούκισσα είναι ένα κορίτσι που δεν παίζεται. Είναι φοβερός άνθρωπος.

Θα μπορούσε η Δούκισσα να είναι η μητέρα των παιδιών σου;
Επικίνδυνη ερώτηση και δεν θα σου απαντήσω. (γελάει)

Πηγή : yupiii.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *