Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Άντζελα Γκερέκου : Ο Βοσκόπουλος, οι δυσκολίες και οι επιθέσεις του Τύπου


Σε συνέντευξή της στο «Πρώτο Θέμα», η Άντζελα Γκερέκου μίλησε, μεταξύ άλλων, για τον σύζυγό της, Τόλη Βοσκόπουλο. Ακολουθούν τα χαρακτηριστικότερα αποσπάσματα της συνέντευξης:

Ο γάμος τους επηρεάστηκε από τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν πρόσφατα;
«Όχι, δεν θα το έλεγα αυτό. Άλλωστε, όλες οι οικογένειες αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Ωστόσο, εμείς έχουμε βρει τον τρόπο να τις ξεπερνάμε και να προχωράμε μπροστά, στηρίζοντας ο ένας τον άλλο».

Στάθηκε στο πλευρό του συζύγου της κατά τη διάρκεια αυτών των δυσκολιών;
«Φυσικά! Όπως ακριβώς ισχύει ότι και αυτός είναι πάντα δίπλα μου και στα εύκολα και στα δύσκολα. Νομίζω άλλωστε ότι αυτό πρέπει να συμβαίνει όταν δύο άνθρωποι έχουν επιλέξει να είναι μαζί».

Για τις επιθέσεις που έχει δεχθεί από τον Τύπο:
«Θα έλεγα ότι έχω συνηθίσει πλέον να μου επιτίθενται για λόγους άσχετους με τις πολιτικές επιλογές ή δραστηριότητές μου. Αυτός άλλωστε είναι ένας από τους “κανόνες του παιχνιδιού” της δημοσιότητας. Το ξέρεις και το γνωρίζεις από την αρχή. Στην περίπτωσή μου βέβαια, όπου και ο σύζυγός μου είναι δημόσιο πρόσωπο, ευνόητο είναι να αποτελώ ευκολότερο “στόχο”...».

Πηγή : yupi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *