Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Xρήστος Δάντης :Οι αιχμηρές δηλώσεις για την πρώην σύζυγό του


Σε συνέντευξή του στο περιοδικό ΕΓΩ Weekly, ο Χρήστος Δάντης μίλησε μεταξύ άλλων για τον γάμο του με τη Φλώρα Θεοδώρου, μην διστάζοντας να δηλώσει πως «Ο προηγούμενος γάμος μου είναι ένα πολύ μελανό σημείο της ζωής μου».

«Kάποιον ή κάποιους από τους γάμους μου τους θεώρησα λάθος. Έγιναν σε λάθος στιγμή ή δεν έπρεπε να γίνουν καθόλου. Αυτό ισχύει και σε σχέσεις μου. Υπάρχουν άνθρωποι στη ζωή μου που με απογοήτευσαν πάρα πολύ και τους άφησα να κάνουν λάθος επί τούτου για να δω τη συμπεριφορά τους» τόνισε χαρακτηριστικά λέγοντας ότι στον τομέα προσωπική ζωή έχει κάνει αρκετά λάθη.


Αναφερόμενος στην περίοδο του διαζυγίου του με τη Φλώρα Θεοδώρου, ο Χρήστος Δάντης είπε ότι εκείνο το διάστημα η σηρινή μεσύζυγός του ήταν ήδη έγκυος στο παιδί τους, και τότε οι δυο τους δέχτηκαν έναν απίστευτο πόλεμο: «Φοβήθηκα πάρα πολλές φορές ότι εκείνη την περίοδο η Τζένη μπορούσε να χάσει το παιδί. Εκείνη δεν μου έδειχνε το φόβο της. Ξέρω ότι ήταν πολύ στεναχωρημένη και πληγωμένη. Όσα είχαν γίνει την είχαν επιβαρύνει. Οι επιθέσεις που δεχτήκαμε ήταν αναμενόμενες. Ήξερα με τι ανθρώπους είχα να κάνω. Απλώς ένιωσα ένα άδειασμα γιατί περίμενα να με διαψεύσουν, να κάνω εγώ λάθος, να μην είναι έτσι τα πράγματα. Επίσης πίστευα ότι όλη αυτή η ιστορία είχε να κάνει με μια γυναίκα που είχε ένα παιδί στην κοιλιά. Ήταν πάρα πολύ άσχημη και άνανδρη αυτή η συμπεριφορά και ο ανδρισμός δεν έχει να κάνει με το φύλο» κατέληξε.

Τώρα που όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν, ο ίδιος δηλώνει ήρεμος και ευτυχισμένος -και στην ευτυχία του συντελεί η επιστροφή του 13χρονου γιου του (από τον γάμο του με την τραγουδίστρια Κατερίνα Τοπάζη) από την Αμερική. Ο γιος του ζούσε εκεί με την μητέρα του, αλλά τώρα επιστρέφει Ελλάδα για να ζήσει με τον πατέρα του: «Ο γιος μου μου έλειψε πάρα πολύ. Τα τρία τελευταία χρόνια πέρασαν δύσκολα χωρίς το γιο μου, γιατί τις πολύ ευτυχισμένες στιγμές, την ώρα που γεννήθηκε η αδερφή του, αλλά και τις δυσκολίες που είχαμε την περίοδο που η Τζένη ήταν έγκυος, ήθελα να τις έχω μοιραστεί με τον Χριστόφορο. Φέτος όμως θα μείνει εδώ Ελλάδα και θα τον έχω κοντά μου» κατέληξε


Πηγή : yupiii.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *