Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Γρηγόρης Αρναούτογλου: Σε ποιο λάθος δε θέλει να υποπέσει ξανά;



Αποκαλύψεις στο επερχόμενο βιβλίο του γνωστού Παρουσιαστή

Όλο αποκαλύψεις είναι στο βιβλίο του, με τίτλο «Μακιγιαρισμένοι Φόβοι», ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, ο οποίος δηλώνει ότι δε θα ξανακάνει βαρύγδουπες δηλώσεις για την προσωπική του ζωή.

Σύμφωνα, λοιπόν, με το δελτίο ειδήσεων του Star ο Γρηγόρης γράφει: «Στην προσωπική μου ζωή είμαι ήρεμος, μία λέξη που μου αρκεί. Οι βαρύγδουπες δηλώσεις που έκανα στο παρελθόν ήταν λάθος, στο οποίο δεν θέλω να υποπέσω ξανά».

«Στο παρελθόν διόγκωνα ένα πρόβλημα μου για να έχω την προσοχή των άλλων. Ήθελα για την ακρίβεια να νιώθω θαλπωρή, ήταν ένας φόβος τον οποίο βίωσα πριν από μία επταετία και ξεπέρασα με ψυχοθεραπεία», γράφει ο μεταξύ άλλων ο Γρηγόρης, προσθέτοντας: «Έμαθα να αγαπώ τον Γρηγόρη πολύ περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν. Παλιά δεν τα πήγαινα καλά με τον εαυτό μου».

Πηγή : protothema.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *