Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Γρηγόρης Αρναούτογλου: Μιλά για τις επαφές με το Mega και για το Πρωινό ΑΝΤ1


Μια φήμη που κυκλοφορεί εδώ και αρκετές εβδομάδες θέλει τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και τη Μαρία Μπεκτατώρου ένα από τα επικρατέστερα δίδυμα για την παρουσίαση της πρωινής ψυχαγωγικής ζώνης του ΑΝΤ1 την επόμενη σεζόν. Ωστόσο, μιλώντας στο «TV Έθνος», ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ξεκαθάρισε ότι δεν έχει δεχθεί καμία σχετική πρόταση, και τόνισε πως προτεραιότητά του στις συζητήσεις για του χρόνου είναι το Mega.

«Με όσα ακούω και διαβάζω, πραγματικά με πιάνουν τα γέλια. Σε διαβεβαιώνω πως δεν έχω κάνει καμία συζήτηση και δεν έχω δεχθεί καμία πρόταση συνεργασίας από κανέναν» τόνισε ο 38χρονος παρουσιαστής, προσθέτοντας σχετικά με το Mega «Το συμβόλαιό μου λήγει το καλοκαίρι και εννοείται πως είναι το πρώτο κανάλι με το οποίο θα θελήσω να συζητήσω για να δω τι θα κάνουμε. Το Mega είναι αυτήν τη στιγμή προτεραιότητα για μένα».

Μάλιστα, σε άλλη συνέντευξη στην ίδια δημοσιογράφο (Νάνσυ Νικολαϊδου), ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, αποκάλυψε ότι έχει ήδη κάνει τις πρώτες συζητήσεις για την ανανέωση του συμβολαίου του: «Νομίζω πως ο “Ομορφος κόσμος” θα μπορούσε να προχωρήσει άνετα το ταξίδι του και του χρόνου, γιατί ουσιαστικά τώρα έχει πάρει για τα καλά φόρα και έχει... γκαζώσει.(...) Άλλωστε, σου αποκαλύπτω πως έχω το έχω ήδη συζητήσει με το κανάλι. (...) Ναι, κάποιες πρώτες επαφές έχουν γίνει, όμως, ακόμα δεν έχουμε κάνει κάποια συνολική και ολοκληρωμένη συζήτηση και για το συμβόλαιο και για του χρόνου» δήλωσε, ενώ όταν ρωτήθηκε πώς θα αισθανθεί αν τελικά αυτές οι διαπραγματεύσεις δεν καταλήξουν σε συμφωνία, απάντησε: «Θα στενοχωρηθώ, γιατί το Mega για μένα είναι το σπίτι μου. Χρωστάω σχεδόν τα πάντα σε αυτό το κανάλι και στους ανθρώπους του, όμως, άλλο το να στενοχωρηθεί κανείς γιατί δεν τα βρίσκει και άλλο να κακιώσει. Και εγώ, ό,τι και να γίνει, δεν πρόκειται να κακιώσω με το Mega. Αν το έκανα αυτό θα ήμουν τουλάχιστον αχάριστος».

Πηγή : yupi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *