Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Καζάκος- Μαρτζούκου : «Ο γιος μας άντεξε. Aπέδειξε ότι είναι πολεμιστής»


Ένα μήνα μετά τη γέννηση του γιου τους, ο Κωνσταντίνος Καζάκος και η Ιωάννα Μαρτζούκου μίλησαν στο περιοδικό “ΟΚ!” για τις δύσκολες στιγμές που πέρασαν εξαιτίας των προβλημάτων που αντιμετώπισε η Ιωάννα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, αλλά και της πρόωρης γέννησης του μωρού.

“Ήταν ό,τι πιο δύσκολο έχω ζήσει μέχρι τώρα. Είχα μια πολύ δύσκολη εγκυμοσύνη, γιατί έπρεπε συνέχεια να μένω στο σπίτι. Δυο φορές μάλιστα χρειάστηκε να νοσηλευτώ” αποκάλυψε η γνωστή στυλίστρια, ενώ ο 43χρονος ηθοποιός πρόσθεσε πως “Υπήρχαν στιγμές που δεν ξέραμε αν το παιδί μας θα κατάφερνε να ζήσει. Αλλά εγώ ακόμα και αν κάποιος μου πει ότι είναι 30% οι πιθανότητες να πάνε καλά τα πράγματα και 70% να υπάρχουν άσχημες εξελίξεις, θα κρατήσω την καλή εκδοχή. Η αρνητική σκέψη δεν βοηθάει καθόλου. Ο Ιάσονας όμως άντεξε και μας απέδειξε ότι είναι καλός πολεμιστής”.

Τελικά, το μωρό γεννήθηκε πρόωρα: “Όταν γεννήθηκε ο Ιάσονας χρειαζόταν να μπει στη θερμοκοιτίδα και έτσι κατάφερα να τον δω από μακριά και να χαϊδέψω λίγο το κεφαλάκι του” εξήγησε ο Κωνσταντίνος Καζάκος, που έχει αποκτήσει ακόμα μια κόρη από το γάμο του με την Τάνια Τρύπη, ενώ η Ιωάννα Μαρτζούκου ανέφερε: “Eγώ ήμουν τυχερή γιατί όταν γεννήθηκε, μου τον έδωσαν για λίγο. Δεν μπορώ να σου περιγράψω το συναίσθημα”. Όσο για το ενδεχόμενο ενός ακόμα παιδιού, η ίδια δήλωσε χωρίς δεύτερη σκέψη: “Ναι, θα το ήθελα. Επειδή η πρώτη μου εγκυμοσύνη ήταν πολύ δύσκολη, θα ήθελα να ξαναπεράσω αυτή τη διαδικασία και να μην έχω άγχος και αγωνία αυτή τη φορά”.

Πηγή : yupi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *