Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Γιώργος Νινιός : «Το κασέ μου έπεσε πολύ»


Γ. Νινιός: Κανείς δεν πρέπει να γκρινιάζει

«Το κασέ μου έπεσε πολύ. Σχεδόν τίποτα δεν θυμίζει τα παλιά μου κασέ, αλλά δεν θα γκρινιάξω!» Αυτό αποκάλυψε ο Γιώργος Νινιός όταν ρωτήθηκε για το αν έριξε το κασέ του στη σειρά «Είναι στιγμές».

Και συνέχισε: «Κανείς δεν πρέπει να γκρινιάζει. Και δεν πρέπει να το κάνει όταν βλέπεις γύρω σου γεροντάκια να ψάχνουν τα σκουπίδια. Να μιλήσω εγώ για ψαλίδα και για το πόσα έχασα; Ντρέπομαι. Από την άλλη ναι, αποδέχεσαι τα όποια χρήματα. Τι να κάνεις; Αν πω εγώ όχι, πει και ο άλλος, θα πάψουν πλέον να γίνονται δουλειές! Αυτό θέλουμε; Όχι, βέβαια», δήλωσε στο TVΈθνος.

Πηγή : newsbeast.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *