Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Νάντια Μπουλέ : Η προσωπική της ζωή και το καλοκαιρινό πρωινό


Σε συνέντευξή της στη «Real Life», η Νάντια Μπουλέ μίλησε για την προσωπική της ζωή, αλλά και για το ενδεχόμενο να αναλάβει και φέτος το πρωινό του καλοκαιριού στον ΑΝΤ1.

«Αν έχεις περάσει μεγάλα διαστήματα όντας σε κάποια σχέση, θέλεις ίσως και λίγο χρόνο για τον εαυτό σου, για να ισορροπήσεις» δήλωσε η 27χρονη παρουσιάστρια. «Βέβαια, για να σου πω την αλήθεια, είναι ίσως το μεγαλύτερο διάστημα που είμαι μόνη μου» παραδέχθηκε. «Είναι μια φάση της ζωής μου που τη βιώνω για πρώτη φορά».

Νιώθει όμως έτοιμη για μια νέα σχέση; «Νομίζω πως αυτό θα το καταλάβω αν μου έρθει. Για την ώρα, δεν το σκέφτομαι καν...» είπε η ίδια, ενώ όταν ρωτήθηκε αν έχει φτάσει ποτέ κοντά στον γάμο, απάντησε: «Όχι. Έφτασα μόνο στο “αν, με αυτόν τον άνθρωπο που είμαι τώρα τα πράγματα συνεχίσουν να είναι καλά και σε βάθος χρόνου, ίσως να το σκεφτώ”. Δεν το σκέφτηκα ποτέ τη στιγμή που το ζούσα».

Τέλος, για την παρουσίαση του καλοκαιρινού πρωινού του ΑΝΤ1, δήλωσε πως «δεν έχω συζητήσει απολύτως τίποτε με κανέναν γι΄ αυτό», ενώ πρόσθεσε σχετικά με την περσινή εμπειρία της: «Είχα περάσει πολύ ωραία πέρυσι στο Elatte. Και το κομμάτι της ενημέρωσης ήταν για μένα μια ευκαιρία να ασχοληθώ με αυτό που έχω σπουδάσει και δεν είχα καταπιαστεί μ’ αυτό. Είχα τα αφτιά μου ανοιχτά σε οτιδήποτε συνέβαινε και εξακολουθώ να το κάνω».

Πηγή : yupi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *