Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Δημήτρης Σκαρμούτσος : Η πρώην σύντροφος που τον σημάδεψε!


Σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Inked», ο Δημήτρης Σκαρμούτσος μίλησε για το «Master Chef 2», μην κρύβοντας την ενόχλησή του για την απουσία επίσημης ενημέρωσης από την πλευρά του Mega προς τους συντελεστές του παιχνιδιού, ενώ αναφέρθηκε και στην πρώην σύντροφό του που -κυριολεκτικά- τον σημάδεψε, αφού έχει στο δεξί του χέρι ένα τατουάζ αφιερωμένο σε εκείνη.

Ο γνωστός σεφ παραδέχτηκε πως οι άνθρωποι του Mega ήταν στην αρχή επιφυλακτικοί σχετικά με τη συνεργασία μαζί του στο «Master Chef»: «Απ’ ό, τι ξέρω, εμένα δεν με θέλανε για παρουσιαστή. Με πήρανε γιατί επέμεινε κάποιος από την παραγωγή. Άσε που τους είχαν τελειώσει τα options και δεν είχαν άλλον για τη θέση. Μπορώ να σου πω ότι στην αρχή ούτε εγώ ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο» είπε.

Όσο για το «Master Chef 2»: «Για το φετινό “Master Chef” δεν μας έχουν πει τίποτα. Ό, τι ξέρεις, ξέρω. Τα κανάλια βρίσκονται σε πλήρη σύγχυση. Υπάρχουν πάρα πολλές εκκρεμότητες με τον δεύτερο κύκλο. Το πιο σωστό θα ήταν να μας πάρουν τηλέφωνο να μας πουν τι θα γίνει, αλλά αυτό δεν συνέβη ποτέ. Οπότε δεν έχω ιδέα για το πού θα πάει η ιστορία. Οι τελικοί άλλωστε δεν έχουν γυριστεί ακόμα» δήλωσε.

Τέλος, σχετικά με τα τατουάζ που έχει κάνει σε όλο του το σώμα: «Η σχέση μου με τα tattoos ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του ’80. (…) Εκείνη την εποχή όποιος κυκλοφορούσε με τατουάζ έτρωγε τη στάμπα του περιθωριακού και όλοι νομίζανε ότι έχει κάνει φυλακή» σχολίασε, ενώ αποκάλυψε: «Στο αριστερό μου χέρι έχω ένα tattoo που είναι αφιερωμένο στο γιο μου. Είναι το σήμα της αγάπης στα Αιγυπτιακά και το όνομα του Δημήτρη Junior. Στα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι το tattoo που έκανα για μια κοπελιά μου. Πρόκειται για την Άννα με την οποία χωρίσαμε πριν από τρία χρόνια. Είναι το γράμμα Α κανονικά αλλά και ανάποδα, ενώ υπάρχει ένας ήλιος κι ένα φεγγάρι. Σημαίνει "Άννα καλή, Άννα κακή, Άννα μέρα- νύχτα"! Μεγάλος έρωτας η Άννα!».

Πηγή : yupi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *