Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Σοφία Βογιατζάκη: «Χρωστάω σε όποιον μιλάει ελληνικά»


Η Σοφία Βογιατζάκη βρέθηκε καλεσμένη στο "Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο" της Πέμπτης και μίλησε για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει.

Με χιούμορ και έντονη δόση αυτοσαρκασμού η γνωστή ηθοποιός παραδέχτηκε πως αντιμετωπίζει οικονομικά πρόβλήματα: "Κάνω τρεις δουλειές και από την άλλη περιμένω να μου χτυπήσουν το κουδούνι να μπω φυλακή γιατί δεν μπορώ να είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου. Έρχονται οι λογαριασμοί, δεν τους ανοίγω καν πια έχω να σου πω, τους βάζω εκεί στίβα και περιμένω να μου χτυπήσουν το κουδούνι" εξομολογήθηκε η ίδια.

Μάλιστα, η Σοφία Βογιατζάκη πρόσθεσε: "Εγώ μένω με τη μαμά μου, γιατί δεν μπορώ να ζήσω μόνη μου. Χρωστάω σε όποιον μιλάει ελληνικά, πώς να ζήσω; Εγώ ένα δάνειο πήρα για να αγοράσω ένα σπίτι, που δεν μπορώ να ξεχρεώσω τώρα, και ήταν κάποια δάνεια για λόγους υγείας του μπαμπά και ακόμα ξεχρεώνω τα αξεχρέωτα. Τώρα περιμένω να μείνω χωρίς ρεύμα και τέτοια, αλλά δεν θέλω να κλαίγομαι. Η ζωή είναι ωραία και άλλα τέτοια".

Πηγή : yupiii.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *