Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Ευγενία Μανωλίδου: Κατέθεσε αγωγή εναντίον του Κώστα Βαξεβάνη


Αγωγή κατέθεσε η Ευγενία Μανωλίδου εναντίον του Κώστα Βαξεβάνη, κατηγορώντας τον πως την εμπλέκει στην υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ λόγω της πολιτικής διαμάχης που έχει με τον σύζυγό της, Άδωνι Γεωργιάδη.

Η μαέστρος και παρουσιάστρια κινήθηκε και νομικά, μετά την προειδοποίηση που είχε κάνει μέσω του προσωπικού λογαριασμού της στο twitter. Τη μήνυση έφερε στη δημοσιότητα, το απόγευμα της Τετάρτης, η εκπομπή “Μίλα” της Τατιάνας Στεφανίδου.

Στην αγωγή της, η Ευγενία Μανωλίδου αναφέρει: «Ο εναγόμενος, λοιπόν, στην προσπάθειά του να συγκρουστεί πολιτικά με το σύζυγό μου, Άδωνι Γεωργιάδη, επιλέγει λέγοντας ψέματα να με εμπλέξει ως μέλος της λίστας Λαγκάρντ [...] Η πραγματικότητα που γνωρίζει ο εναγόμενος είναι ότι πελάτης ήταν ο τότε σύζυγός μου ζωγράφος Μανωλίδης με τον οποίο εγώ βρισκόμουν σε διάσταση από το 2003, έχει εκδοθεί διαζύγιο από το έτος 2009, μετά από σφοδρή αντιδικία, η οποία μάλιστα είχε κορυφωθεί το 2005, γνωστή στα ΜΜΕ, άρα εν γνώσει του εναγομένου, που κάνει δημοσιογραφικό ρεπορτάζ και επομένως καλά γνώριζε ότι ουδεμία σχέση με το συγκεκριμένο λογαριασμό είχα ποτέ ή μπορούσα να έχω. Ο εναγόμενος γνωρίζει ότι ήδη έχω χωρίσει και έχω παντρευτεί εκ νέου με τον Άδωνι Γεωργιάδη και επιλέγει ως τίτλο του άρθρου “χρυσή πελάτης η οικογένεια Μανωλίδου” βάζοντας φωτογραφία εμένα με τον σύζυγό μου, Άδωνι, που καμία σχέση δεν έχουμε με τον συγκεκριμένο λογαριασμό, όπως καλώς γνωρίζει ο εναγόμενος».

Μάλιστα, σε άλλο σημείο του εγγράφου, η Ευγενία Μανωλίδου τονίζει: «Το συγκεκριμένο άρθρο με συγκοφαντεί, καθώς αφενός στον τίτλο του με παρουσιάζει ως χρυσό πελάτη της λίστας Λαγκάρντ, ενώ γνωρίζει, έχοντας τις καρτέλες, ότι είμαι απλή αντιπρόσωπος του πελάτη, ενώ και στο κείμενο του άρθρου αναφέρει ότι πιθανόν εγώ ως αντιπρόσωπος επισκέφτηκα την τράπεζα στις 7 Ιουνίου 2005, ενώ ρητώς αναφέρει το ιστορικό της τράπεζας ότι η επίσκεψη έγινε από τον πελάτη και όχι τον αντιπρόσωπο. Ο εναγόμενος, λοιπόν, προσπαθεί να με εμπλέξει με το περιεχόμενο του συγκεκριμένου λογαριασμού, γνωρίζοντας με το έγγραφο που κατέχει, ότι ουδεμία σχέση έχω, δεν είμαι πελάτης, αλλά αντιπρόσωπος, χωρίς δυνατότητα παρέμβασης ή και απλής γνώσης του λογαριασμού. Η όποια “εμπλοκή” μου είναι ότι ο τότε σύζυγός μου με είχε δηλώσει ως αντιπρόσωπό του».

Θυμήσου πώς είχε αντιδράσει ο Άδωνις Γεωργιάδης όταν ενημερώθηκε για πρώτη φορά για τη συγκεκριμένη κατηγορία εναντίον της συζύγου του.


Πηγή : yupiii.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *