Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Κατερίνα Στανίση: Μιλάει για τη στιγμή που σκέφτηκε να αυτοκτονήσει

Η Κατερίνα Στανίση ήταν η πρώτη καλεσμένη στο «Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο», το βράδυ της Τετάρτης, και μίλησε για τη σχέση της με τους άντρες, τις σέξι εμφανίσεις, αλλά και τη στιγμή που σκέφτηκε να δώσει τέλος στη ζωή της.

Σχετικά με τη μέρα που σκέφτηκε να τερματίσει τη ζωή της, η γνωστή τραγουδίστρια είπε: «Ήμουν πολύ πειραγμένη και ευτυχώς όταν γύρισα σπίτι μου, σταυροκοπιόμουν και έλεγα "τι πήγες να κάνεις!". Ήμουν με το αμάξι και έλεγα να πάω να φουντάρω, σε ένα γκρεμό. Γιατί σε τοίχο αν έπεφτε, μπορεί και να γλίτωνα! Και πώς θα ήμουν μετά...».


Η Κατερίνα Στανίση δεν δίστασε ακόμη να αναφερθεί στις σέξι εμφανίσεις, τις οποίες έχει κάνει κατά καιρούς, αλλά και τη σχέση της με το αντρικό φύλο: «Και τώρα ντύνομαι σέξι. Βέβαια, όποιος άντρας ήρθε στην αγκαλιά μου, ακόμα και το άγριο θηρείο να πάρω, στην αγκαλιά μου θα ηρεμήσει. Δίνω μια ηρεμία, μια ζεστασιά. Δεν είμαι καμιά ψυχρομ...να. Δεν ήθελα ποτέ να είμαι σέξι, με την έννοια τη φτηνιάρικη. Θέλω να αρέσω, ποια γυναίκα δεν το θέλει αυτό; Γυναίκα με γυναίκα έχει διαφορά, άλλη μπορεί να είναι φτηνιάρα. Εμένα μου αρέσει το σέξι, το ωραίο, το θηλυκό, το αριστοκρατικό, το αρχοντικό. Τα έχει όλα μέσα αυτό!».

Τέλος, σχετικά με τον ιδανικό άντρα που θα ήθελε στο πλευρό της αυτήν την περίοδο, η ίδια αποκάλυψε: «Ο σωστός ο άντρας, που έχει το αντριλίκι, είναι αυτός που έχει λόγο, ο μπεσαλής, ο άντρας ο δύσκολος. Όχι ο σαβουρό.... Μου αρέσει να είναι δύσκολος στις επιλογές του. Να φέρεται σωστά στη γυναίκα. Να την προσέχει τη γυναίκα. Η γυναίκα τον βλέπει τον άντρα σαν στήριγμα. Όσο δύναμη και να έχεις σαν γυνάικα, θες μια πλάτη να ακουμπήσεις. Εγώ όταν λέω ότι θέλω έναν άντρα, δεν είναι πως θέλω να με ταΐσει και να με ντύσει. Δόξα τον Θεό αυτά τα έχω. Άλλα ψάχνει μια γυναίκα σε έναν άντρα. Να σε υποστηρίζει ο άντρας, όχι να σε βρίζει ο άλλος και αυτός να κάθεται να χαχανίζει. Να σηκωθεί επάνω να του τρεσάρει μια μπουνιά!».


Πηγή : yupiii.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *