Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Χάρης Ρώμας: «Πόση χολή και πόσα ψέματα κατασκευασμένα!»


Ο Χάρης Ρώμας σε συνέντευξη που παραχώρησε στο TV Έθνος μίλησε για τη σχέση του με την τηλεόραση, τις ίντριγκες, αλλά και για την προσωπική του ζωή.

Αποκαλύπτοντας πως ετοιμάζει μια νέα κωμική σειρά για τον AΝΤ1 με τον τίτλο «Βαβέλ», ο Χάρης Ρώμας σχολίασε σχετικά με την επιστροφή του στην τηλεόραση και όσους χαρακτηρίζουν αυτή την επιστροφή «διακαή του πόθο»: «Έχω κουραστεί να με αμφισβητούν και να θέλουν με κάθε τρόπο να μου ρίχνουν λάσπη. Παλιά με ενοχλούσε πολύ, με χαλούσε (…) Δεν θα κάτσω να δώσω σημασία σε κάποιους τυχάρπαστους που επιθυμούν να μου κάνουν ζημιά με ό,τι τρόπο μπορούν. Δεν τα κατάφεραν τόσα χρόνια, θα τα καταφέρουν τώρα; Με τίποτα!».

Όσο για τις φήμες που θέλουν να τον «άφησε» εκτός τηλεόρασης ο ANT1, γιατί οι τελευταίες του σειρές δεν σημείωσαν υψηλά ποσοστά τηλεθέασης: «Πόση χολή και πόσα ψέματα κατασκευασμένα! Ποτέ δεν χάλασαν οι σχέσεις μου με την οικογένεια Κυριακού (…)Το "Δεληγιάννειο" έπιανε παραπάνω νούμερα από το άψογο "10" του Alpha. Είχαν συνηθίσει τα πενηντάρια, αλλά και τα εικοσάρια δεν τους χάλασαν, τη διαφήμισή τους την έπαιρναν! Δική μου ήταν η απόφαση να μείνω μακριά για ένα διάστημα και δική μου είναι το ότι επιστρέφω σ' αυτήν».

Ακόμα, ο Χάρης Ρώμας όταν ρωτήθηκε αν έχασε ποτέ το μέτρο λόγω των επιτυχιών του, και για την ατάκα «Είμαι η Αλίκη της τηλεόρασης», τόνισε: «Δεν έγινε έτσι ακριβώς. Είχε έρθει μια δημοσιογράφος σε μια παράσταση και γινόταν κόλαση στα καμαρίνια με τον Πώποτα-Ουδεπόποτα. Έκανα ένα έργο του Λαμπίς κι εκείνη (σ.σ.: η δημοσιογράφος) είπε πως ό,τι και να κάνω θα με ακολουθεί το "Καφέ της Χαράς", όπως την Αλίκη την ακολουθούσαν οι ταινίες της. "Μου θυμίζεις τη Βουγιουκλάκη", μου είπε. "Η Αλίκη της τηλεόρασης θες να πεις ότι είμαι;", απάντησα. Γελάσαμε. Και μπήκε τίτλος φυσικά (…) Δεν είχα ποτέ την έπαρση που μου χρέωσαν! Ξέφυγα για λίγο, το ομολογώ, αλλά ποτέ δεν έχασα το μέτρο».

Περνώντας στο κομμάτι της προσωπικής του ζωής, ο Χάρης Ρώμας δεν δίστασε να δηλώσει τρελά ερωτευμένος αυτή την περίοδο: «Είμαι πολύ ερωτευμένος και το απολαμβάνω όσο ποτέ!» είπε, ενώ σχετικά με το αν θα ήθελε να αποκτήσει δικό του παιδί, σχολίασε: «Θα ήθελα, αλλά… δεν θα το κάνω, είναι σίγουρο». Ωστόσο, εξομολογήθηκε πως θα μπορούσε σήμερα να ήταν πατέρας ενός 25χρονου παιδιού: «Θα μπορούσα να έχω παιδί. Μια γυναίκα που ήμουν μαζί της –δεν θέλω να ονοματίσω φυσικά!– είχε μείνει έγκυος από μένα. Τυχαία! Δεν ήταν κάτι που το θέλαμε. Μικροί ήμασταν. Απέβαλλε όμως. Αλλά ναι, θα μπορούσα να ήμουν και πατέρας τώρα!».


Πηγή : yupiii.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *