Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Σάκης Ρουβάς: Μια από τις πιο αποκαλυπτικές συνεντεύξεις της ζωής του


Ήξερε από μικρός ότι είναι όμορφος;
«Όχι. Όταν ήμουν πιτσιρικάς, νόμιζα ότι είμαι κοντός. Επίσης, θυμάμαι που είχα ένα φίλο με πολύ ωραία μαλλιά και έλεγα “γιατί να μην έχω κι εγώ τέτοια μαλλιά;”. Αλλά συνέχεια άκουγα ότι είμαι γλυκό παΐδι και τι ωραίο χαμόγελο που έχω. Αυτό θυμάμαι και μου άρεσε πολύ».


Για μια από τις δυσκολότερες στιγμές της καριέρας του:
«Όταν έκανα τη συναυλία στην Κύπρο, στην πράσινη γραμμή. Ήταν πολύ μια πολύ δύσκολη στιγμή για μένα. Τότε που είχε γίνει ο χαμός… Ένιωσα ότι έκανα κάτι που πίστευα και είχα τις πιο αγνές προθέσεις, πίστευα ότι αξίζει τον κόπο να το κάνω, και όλο αυτό γύρισε σε ένα τρομακτικό πόλεμο. (…) Έβλεπα παππούδες και γιαγιάδες που δεν έδιναν καμία σημασία στον Ρουβά. Ούτε που τους ενδιέφερε ποιος τραγουδάει. Απλά βρήκαν μια ευκαιρία μετά από τόσα χρόνια να ξαναβρεθούν. Κρατούσαν λουλούδια στα χέρια, αγκαλιαζόντουσαν και κλαίγανε. Εγώ τους τραγουδούσα “μακαρόνια με κιμά” και “έλα μου” κι αυτοί αγκαλιαζόντουσαν και κλαίγανε. Και όλο αυτό γύρισε στο “o προδότης” και σε όλα αυτά. (...) Είχα φάει τεράστιο στραπάτσο. Έφυγα για έξι μήνες στην Αμερική μετά από αυτό, γιατί είχα πάει αρχικά, όπως είχα κανονίσει, να κάνω συναυλίες όλη την Ελλάδα και στις συναυλίες έτρωγα ντομάτες αυγά και πέτρες».

Πηγή : yupi.gr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *