Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Ελένη Μενεγάκη : Η εξομολόγηση στον Θέμο για τον χωρισμό με τον Λάτσιο


Στη συνέχεια της συνέντευξης με τον Θέμο Αναστασιάδη και τον Βαγγέλη Περρή, η Ελένη Μενεγάκη μίλησε ανοιχτά για το διαζύγιο με τον Γιάννη Λάτσιο: «Όταν δύο άνθρωποι δεν μπορούν να συνεχίσουν να δίνουν την ίδια χαρά ο ένας στον άλλο, ίσως θα πρέπει να το σταματούν σε ένα σημείο με αξιοπρέπεια. Όμως, αν ένας από τους δύο -ή και οι δύο- δεν ξέρουν αν μπορούν να το αντέξουν -γιατί είναι πάρα πολύ δύσκολο- ίσως να μην πρέπει να το κάνουν. Σήμερα που έχουν περάσει κάποια χρόνια και έχω ξαναβρεί τον εαυτό μου, είναι καλά τα παιδιά μου κι εγώ ξαναέγινα η Ελένη που ήμουν, τώρα λέω “εντάξει, έτσι έπρεπε να γίνει”. Νομίζω πως και οι δύο είμαστε καλύτερα σήμερα» είπε αρχικά.

«Δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί το δικό μου θέμα που αφορούσε μόνο την προσωπική μου ζωή, εμένα και του άνδρα μου, γιατί ενδιέφερε τόσο τον κόσμο; Γιατί; Κάναμε εμείς κάτι λάθος;» δήλωσε λίγο αργότερα, ενώ σχετικά με την ανακοίνωση με την οποία εκείνη και ο Γιάννης Λάτσιος είχαν επιλέξει τότε να δημοσιοποιήσουν τον χωρισμό τους, ανέφερε: «Είχε αρχίσει να γράφεται στα blogs ότι ένα ζευγάρι πολύ γνωστό ετοιμάζεται να χωρίσει. Και σκεφτήκαμε, μπορεί λανθασμένα, ότι ναι μεν θα γίνει θέμα, αλλά ίσως αν το πεις μόνος σου, θα σχολιαστεί για μια δυο μέρες ή μια εβδομάδα και τέλειωσε. Νομίζαμε ότι δεν θα ασχοληθούν άλλο».

Παράλληλα, αποκάλυψε ότι πέρασε από το μυαλό της ότι αυτή η προσωπική της περιπέτεια θα της στοίχιζε και στην καριέρα της: «Ναι, το σκέφτηκα. Τι θα σκεφτούν για μένα (οι τηλεθεατές). Αλλά μετά σκέφτηκα ότι πρέπει να κοιτάξω το καλό της οικογένειάς μου και πως αργότερα τον κόσμο θα τον ξανακερδίσω, γιατί εγώ θα συνεχίσω να είμαι αυτή που είμαι. Και επειδή σε κάθε σχεδόν σπίτι υπάρχει κάποιος που έχει βγει από ένα διαζύγιο, σκέφτηκα ότι θα το δουν και από την άλλη πλευρά. Εντάξει, δεν σκότωσα και κανέναν!».

Τέλος, εξήγησε πως πέρασε ένα μεγάλο διάστημα εσωστρέφειας: «Έμεινα κλειδωμένη στο σπίτι. Φοβόμουν να βγω στον δρόμο. Δεν ήθελα να βλέπω περίπτερα, περιοδικά, δεν ήθελα να κοιτάζω κανέναν. Μου πήρε πολύ καιρό να πω ότι “εντάξει, θέλω να βγω μια βόλτα”»:'

Πηγή  :yupi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *