Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

ΜΑΡΙΑ ΜΠΕΚΑΤΩΡΟΥ : "Είμαι πιστή στο ΤΗΛΕΑΣΤΥ"


Διέψευσε κατηγορηματικά την κυρία που συστήνεται ως αντικαταστάτριά της στο ΤΗΛΕΑΣΤΥ, η Μαρία Μπεκατώρου.

Η αγαπημένη παρουσιάστρια, μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό Star, σχολίασε τα όσα διαδίδει η Νικόλ Παπαϊωάννου και δήλωσε πιστή στον τηλεοπτικό σταθμό που την ανέδειξε.


 “Η αλήθεια είναι ότι όταν φτάνεις σε ένα σημείο που σε γνωρίζει περισσότερος κόσμος, ίσως κάποιοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν αυτό για να ακουστεί παραπάνω το όνομά τους. Έξυπνη κίνηση ήταν. Εγώ δεν την γνωρίζω την κοπέλα, δεν την ξέρω. Κι εμένα τηλέφωνο με πήραν και μου είπαν ότι γράφτηκε αυτό», είπε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, ξεκαθάρισε ότι δεν σκοπεύει να φύγει από το  κανάλι από το οποίο έγινε γνωστή.

“Είμαι πιστή σ’ αυτό που έχω μάθει να κάνω τόσο καλά μέσα από τη συχνότητα του ΤΗΛΕΑΣΤΥ, οτιδήποτε άλλο γίνει και έρθει, καλώς να έρθει κι εγώ το συζητάω και τη δική μου παρουσία στο δικό μου κανάλι. Άλλο τι ακούγεται και άλλο τι γίνεται τελικά. Άλλοι τα μεταφέρουν, εγώ δεν γνωρίζω, δεν έχω πει τίποτα ποτέ”.

Όσο για το Πρωινό ΑΝΤ1 και τις φήμες που τη θέλουν να το παρουσιάζει με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου είπε:

“Δεν έχω κάνει καμία συζήτηση με κανένα κανάλι για τίποτα τηλεοπτικό την επόμενη χρονιά. Στο λέω με το χέρι στην καρδιά. Δεν ξέρω τι θα γίνει. Με τον Γρηγόρη το έχω πει ότι τον αγαπώ, τον θεωρώ φίλο μου και κάποια στιγμή θα ήθελα να βρεθώ τηλεοπτικά γιατί τον αγαπάω πολύ και ξέρω ότι ταιριάζουμε σαν χαρακτήρες”.


Πηγή : radar.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *