Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Κατερίνα Καραβάτου: Το DWTS και η τηλεοπτική επιστροφή


Στην κάμερα του Star μίλησε η Κατερίνα Καραβάτου αποκαλύπτοντας την πρόταση που είχε δεχθεί από τον ΑΝΤ1 για το DWTS, αλλά και τα νέα της τηλεοπτικά σχέδια.

«Για το Dancing μου είχαν κάνει πρόταση, αλλά δεν ήμουν ένα βήμα πριν πω το ναι. Δηλαδή, όχι, καμία σχέση με αυτό. Αλλά είχα ακούσει πως θα πήγαιναν πολλοί αξιόλογοι άνθρωποι και πολύ καλά θα έκαναν. Είναι πολύ κρίμα που αναβλήθηκε όλο αυτό, γιατί σημαίνει ότι άνθρωποι πάνε πίσω, χάνουν δουλειές» δήλωσε η μέχρι πρότινος παρουσιάστρια της μεσημεριανής ζώνης του Alpha, ενώ για τους λόγους που αρνήθηκε την συγκεκριμένη πρόταση τόνισε: «Είμαι σε μία φάση τώρα που αυτό που ορίζει τη ζωή μου είναι το μωρό. Και επειδή ακριβώς εγώ δεν έχω απογαλακτιστεί ακόμα από το μωρό, ακολουθώ ακριβώς τους χρόνους του».

Υπάρχει όμως κάποια πρόταση για να επιστρέψει στην τηλεόραση (ο ίδιος ο Κρατερός Κατσούλης αποκάλυψε στην Ελένη Μενεγάκη πως ετοιμάζουν μια εκπομπή μαζί); «Συζητήσεις γίνονται! Και σχέδια υπάρχουν και όνειρα υπάρχουν και γενικά… Αλλά επειδή η τηλεόραση είναι … τηλεόραση, επειδή είναι που είναι, και όλα είναι  “στον αέρα” γενικότερα, εγώ γενικά δεν μιλάω ποτέ. Όλα μου αυτά τα χρόνια, ό,τι και να γινόταν, πρώτα ανακοινωνόταν κάτι και μετά σχολίαζα» αρκέστηκε  να πει η Κατερίνα Καραβάτου.

Όσο για τη ριζική αλλαγή στο μήκος και το χρώμα των μαλλιών της, σχολίασε: «Ήθελα πολύ να κάνω κάποια αλλαγή, ήθελα από πέρυσι, και τώρα βρήκα την ευκαιρία. Εγώ, επειδή ήμουν έτσι και πριν αρχίσω την τηλεόραση, μου φαίνεται πολύ φυσιολογικό να με ξαναβλέπω έτσι».

Πηγή : yupi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *