Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Μέμος Μπεγνής : Με ποιους δεν θα ήθελε να συνεργαστεί ξανά;


Στην κάμερα της εκπομπής «Κορίτσια για σπίτι» μίλησε ο Μέμος Μπεγνής, μην διστάζοντας να κάνει ιδιαίτερα καυστικά σχόλια για κάποιους από τους συναδέλφους του.

«Δεν αντέχω τις ψωνάρες. Δεν αντέχω την έπαρση και το καλάμι. Εγώ έχω κατηγορηθεί και για τα τρία, γιατί είμαι άνθρωπος που -ακόμα και πριν αρχίσω αυτή τη δουλειά- όταν γνωρίσω κάποιον, δεν είμαι μες την καλή χαρά. Είμαι λίγο σε απόσταση, γιατί έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Είμαι λίγο επιφυλακτικός. Όταν όμως κάνεις αυτή τη δουλειά και ξαφνικά σε ξέρει ο κόσμος και ο συνάδελφός σου σε βλέπει λίγο αποστασιοποιημένο, θα σε πει ψωνάρα και καβαλημένο. Δεν με αφορά κάποιος που είναι καβαλημένος. Και με ενοχλεί πάρα πολύ όταν το βλέπω στο χώρο» δήλωσε ο 37χρονος ηθοποιός.

Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι υπάρχουν συνάδελφοί του με τους οποίους δεν θα ήθελε να ξανασυνεργαστεί: «Υπάρχουν δυο-τρεις άνθρωποι τέτοιοι, που με έχουν φέρει στο αμήν. Αλλά, δεν νευριάζω στο γύρισμα. Μόνο αν κάποιος μου κάνει κάτι περίεργο» ανέφερε, ενώ τόνισε πως δεν θα δούλευε και πάλι με τέτοιους ανθρώπους ακόμα κι αν είχε ανάγκη τη δουλειά: «Ποτέ. Μετράει περισσότερο η αξιοπρέπειά μου από το να έχω δουλειά» σχολίασε χαρακτηριστικά.


Πηγή : yupi.gr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *