Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Ρούλα Κορομηλά : «Τι κόντρα μπορώ να έχω εγώ με την κυρία Μενεγάκη;»


Την υποστήριξή της στο πρόσωπο της Ελένης Μενεγάκη εξέφρασε για ακόμα  μια φορά η Ρούλα Κορομηλά, μέσω της εκπομπής «Πρωινό Mou».

Η  Ρούλα Κορομηλά εξήγησε πως έχει βαρεθεί να μιλάει για την υποτιθέμενη διαμάχη της με την 42χρονη οικοδέσποινα της εκπομπής «Ελένη»:

«Ξέρω την σκοπιμότητα όσων ασχολούνται με αυτά τα πράγματα. Και μου κάνει τρομερή εντύπωση όλο αυτό το διάστημα που κάποιοι δημοσιογράφοι ρωτάνε για μια πιθανή “κόντρα”. Τι κόντρα μπορώ να έχω εγώ με την κυρία Μενεγάκη; Πρώτα απ’ όλα έχουμε δυο διαφορετικές επαγγελματικές πορείες. Άλλη καριέρα έκανα και κάνω εγώ και άλλη, πολύ επιτυχημένη, κάνει η Ελένη. Άλλα πράγματα έχω βιώσει εγώ στην προσωπική μου ζωή και άλλα έχει βιώσει εκείνη. Δεν υπάρχει, πιστέψτε με, μα καμία -ούτε στη σφαίρα της φαντασίας- κόντρα. Η Ελένη αυτή τη στιγμή κάνει υπέροχα τη δουλειά της, πάει πάρα πολύ καλά. Όλα αυτά τα χρόνια δεν είναι τυχαίο ότι ο κόσμος την ακολουθεί. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Την συμπαθώ και θα το ξαναπώ, αν και θα γίνω γραφική: Είναι μια πολύ σημαντική αξία στον χώρο της τηλεόρασης».

Πηγή : yupi.gr


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *