Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Αλέκος Συσσοβίτης : « Δεν υποστηρίζω ταμπέλες»


Είναι στην καλύτερη στιγμή του αλλά δεν επαναπαύεται. Ο φετινός ρόλος-πρόκληση, οι γυναίκες και το νέο του φιλόδοξο επιχειρηματικό βήμα μπήκαν στο μικροσκόπιο και φανέρωσαν πως το άστρο του Αλέκου Συσσοβίτη έχει τη δική του αυτόφωτη λάμψη.

Πώς προσπαθείς να αποφορτίσεις τον εαυτό σου από όλο αυτό το άγχος;
Είμαι σε μια καλή φάση και είμαι και τυχερός, γιατί και τα δύο πράγματα με τα οποία καταπιάνομαι φέτος πηγαίνουν πολύ καλά. Επίσης, με βοηθάει το διάβασμα, η γυμναστική, ένα ταξίδι. Απλώς, αυτή την περίοδο είμαι αφοσιωμένος στις δύο δουλειές μου.

Οι γυναίκες;
Οι γυναίκες πάντα πρωταγωνιστούν στη ζωή μας.

Σε φορτίζει κάπως ο όρος «αιώνιος εργένης»;
Όχι. Δεν υποστηρίζω ταμπέλες. Με φορτίζει και ο όρος «αιώνιος παντρεμένος»! Αλλά δεν με αφορούν και πολύ αυτά.

Δεν είσαι εκ πεποιθήσεως εργένης;
Όχι. Δεν είχα «πόνο» να παντρευτώ ποτέ, για αυτό και δεν παντρεύτηκα. Δεν λέω ότι πάντα θα είμαι εργένης, δεν ξέρω τι θα μου συμβεί αύριο.

Πηγή : yupi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *