Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Ρούλα Κορομηλά : Βάζει τέλος στην «κόντρα» με την Μενεγάκη;



Την είδηση πως ετοιμάζει ένα διακαναλικό σόου μαζί με τηλεοπτικά ονόματα πρώτου μεγέθους, επιβεβαίωσε η Ρούλα Κορομηλά μιλώντας στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης», το βράδυ της Πέμπτης, ανήμερα των γενεθλίων της.

Η πρόταση «βόμβα» για το διακαναλικό σόου έγινε γνωστή πριν από λίγες εβδομάδες. Ανάμερα στα ονόματα που έχει η ίδια η γνωστή παρουσιάστρια προτείνει να συμμετάσχουν είναι η Ελένη Μενεγάκη, η Ελεονώρα Μελέτη, η Τατιάνα Στεφανίδου και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου. Κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο σε μια εποχή κρίσης; «Όλα μπορούν να γίνουν στη ζωή. Αλλά πλέον δεν υπάρχουν και δεν πρέπει να υπάρχουν ούτε αυτές οι κόντρες, ούτε οι εγωισμοί, ούτε οι αντιπαλότητες, ούτε το ότι “εγώ είμαι πρώτος κι εσύ δεύτερη”. Ο κόσμος δεν χρειάζεται να τα ξέρει αυτά τα πράγματα. Έχει την ανάγκη να διασκεδάσει, να ξεχάσει τα θέματα και τα προβλήματά του και είναι έξω από όλα αυτά» είπε η ίδια.

Οι παρουσιαστές που θα πάρουν μέρος σε αυτό δεν θα πάρουν χρήματα: «Εννοείται! Πώς θα γίνει τώρα αυτό; Δεν νομίζω ότι στέκει. Εγώ το προτείνω και νομίζω ότι πολλά από τα παιδιά που το συζητήσαμε, συνάδελφοί μου, το είδαν πολύ θετικά και συμφώνησαν» δήλωσε. Η Ελεονώρα Μελέτη έχει ήδη πει το «ναι»: «Βεβαίως και την ευχαριστώ θερμά. Είναι ταλέντο. Δεν το λέω γιατί την αγαπώ και είναι γλυκό παιδί, αλλά είναι ταλαντούχα» είπε.

Η Ρούλα Κορομηλά αναφέρθηκε για ακόμα μια φορά στο όνομα της Ελένης Μενεγάκη, βάζοντας ξανά τέλος στην «κόντρα» που λέγεται πως έχουν οι δυο τους εδώ και χρόνια: «Γιατί να μην προτείνω και την Ελένη; Και η Ελένη είναι μια αξία πολύ σημαντική στο χώρο της τηλεόρασης με τη δικιά της πορεία και καριέρα. (…) Διαφορετικές πορείες έχουμε όλες στην τηλεόραση. Δεν είμαι και στα πρώτα μου βήματα για να έχω άγχος και πώς θα το καταφέρω. Είμαι cool. Ήσυχα, ήρεμα, στηρίζω έτσι κι αλλιώς πολλά παιδιά της τηλεόρασης και μου κάνει ιδιαίτερο κέφι να το κάνω αυτό και θέλω πραγματικά να πάνε αυτά καλά. Και βεβαίως θα κάνω κι εγώ κάτι. Δεν έχω “κρέμασα τα τακούνια και τις γόβες μου”».

Πηγή : yupi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *