Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Α. Δημητρίεβιτς: «Μια χώρα με τέτοιο ουρανό δεν μπορεί να καταστραφεί»


Μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας, η Άννα Δημητρίεβιτς επέστρεψε στην τηλεόραση, πρωταγωνιστώντας στη νέα σειρά του MEGA «Με λένε Βαγγέλη». Η ίδια πάντως δηλώνει στο περιοδικό Down Town ότι όλο αυτόν τον καιρό δεν της έλειψε και πολύ η δουλειά της.

«Δεν μου έλειψε η δουλειά μου, γιατί το να είσαι μαμά είναι μια δουλειά που σε θέλει παρούσα full time. Σίγουρα είναι πολύ ωραίο να κάνω πράγματα για μένα, αλλά η προτεραιότητά μου είναι τα παιδιά. Το τι θα κάνω στο μέλλον εξαρτάται από τις συνθήκες»,είπε.

Πρόσθεσε μάλιστα ότι τα χρόνια αυτά που έμεινε στο σπίτι τα πέρασε πολύ όμορφα.
                 
«Τα χρόνια που έμεινα στο σπίτι πέρασαν πολύ ωραία. Τα παιδιά μου με γεμίζουν και δεν ένιωσα στιγμή κάτι να μου λείπει. Είχα και έχω την ανάγκη να είμαι δίπλα τους και δε θα έκανα καμία δουλειά που να απαιτούσε γυρίσματα καθημερινά, πέντε μέρες την εβδομάδα. Κι αυτός ο ρόλος είναι μικρός. Μπορεί να λείπω από το σπίτι δυο μέρες, αλλά τις υπόλοιπες είμαι μαζί τους», τόνισε η ηθοποιός.

Μάλιστα αποκάλυψε ότι ο ερχομός των δύο κοριτσιών της μόνο ευτυχία έφερε σε εκείνην και το σύζυγό της Θανάση Ευθυμιάδη.

«Μας έχουν φέρει πιο κοντά. Μόνο καλά μας πρόσφερε ο ερχομός των παιδιών μας. Οι στιγμές που περνάμε μαζί τους είναι πολύτιμες και ουσιαστικές», λέει.
                 
Η Άννα αποκάλυψε επίσης ότι η Ελλάδα είναι πλέον η πατρίδα της.

«Όταν έφυγα από τη Σερβία, ήταν για μένα το τέλος εποχής. Η Ελλάδα πλέον είναι η χώρα μου και νιώθω ότι γεννήθηκα εδώ», λέει.

Και φυσικά δε θα μπορούσε να την αφήσει ανεπηρέαστη η οικονομική κρίση που περνά η χώρα μας.
                 
«Την κρίση την περνάω όπως όλοι, γιατί ακόμα και αν έχει κάποιος δουλειά, αυτή την περίοδο νιώθει ανασφάλεια. Είναι δυσάρεστο να βλέπεις ανθρώπους δίπλα σου να περνάνε δύσκολα. Παρ’ όλ’ αυτά είμαι αισιόδοξη. Θέλω να πιστεύω πως μια χώρα όπως η Ελλάδα, με πολύ καλούς ανθρώπους και τέτοιο ουρανό, δεν μπορεί να καταστραφεί. Έχω ένα προαίσθημα ότι κάτι καλό θα συμβεί», τονίζει.
                 
Παρ’ όλ’ αυτά παραμένει ρεαλίστρια και ξεκαθαρίζει ότι αν τα πράγματα δυσκολέψουν πολύ, ίσως να φύγουν οικογενειακώς από την Αθήνα.

«Όσο υπάρχει δουλειά είμαστε καλά. Αν δεν υπάρχει στο μέλλον, μπορεί να φύγουμε από εδώ, να αλλάξουμε δουλειά και να ζήσουμε σε κάποιο άλλο χωριό, στην Ελλάδα πάντα. Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά», τόνισε.

Πηγή : star.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *